מדיניות משלוחים

  1. בעת ביצוע הזמנה יכל הלקוח, על פי שיקול דעתו, לבחור האם לקבל את ההזמנה באיסוף עצמי או באמצעות אחת האפשרויות העומדות לפניו באתר החברה ומעודכן מעת לעת.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע ולבצע משלוחים ללקוחתיה ללא חיוב נוסף ןזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי (לדוגמא בהזמנות מעל ערך מסויים, בשימוש בקופון הכולל משלח חינם ועוד) וכפי שיעודכן מעת לעת באתר.
  3. במקרה בו החברה מספקת מוצר או מוצרים והמשלח מבוצע על חשבונה וללא חיוב נוסף של הלקוח בדמי משלוח נפרדים, החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע את אופן ההובלה והאספקה (דואר רגיל, דואר רשום, שליח, באמצעות גורם פנימי של החברה ועוד).
  4. ההזמנה תסופק לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.
  5. על פי בקשה מיוחדת של הלקוח החברה תספק את המוצר או המוצרים לגורם שלישי כגון מוסך, סוכנות, מתקין או אחרים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבל בקשה מיוחדת זו של הלקוח או לסרב לה על פי שיקוליה היא.
  6. לחברה שמורה הזכות להודיע ללקוח כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים (לרבות עקב היותו אזור מסוכן לדעת החברה). במקרה זה לא יחויב הלקוח בדמי משלוח והמוצר יימסר לידיו בנקודת איסוף שתקבע על ידי החברה.
  7. מוצרים הנמצאים במלאי החברה בארץ יסופקו או ישלחו ללקוח בתוך כ-3 ימי עבודה מקבלה ואישור ההזמנה על ידי החברה.
  8. מוצר שהוזמן על ידי לקוח ואינו במלאי החברה בישראל או בנקודות המכירה שלה יסופק ללקוח בסמיכות להגעתו למחסני החברה.